Powered by Smartsupp

AKRO Fragrances - Haze - niche parfém

Haze je návyková vůně klidu.

Vonné, bylinné aroma se stalo jednou z charakteristických vůní moderního světa. Najdete jej všude, od ulic New Yorku až po pláže jižního Španělska, od festivalových davů až po slavnostní večeře. Haze se svěží, ale kouřová vůně, která má Vám může zamotat hlavu, i když jste zcela střízliví.

EdP 30ml / 100ml / unisex

Objem
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení
Značka: Akro
4 000 Kč 2 000 Kč od 2 000 Kč
Kategorie: Niche parfémy
Koncentrace: Eau de parfum
Typ vůně: Aromatická, Dřevitá, Zelená
Pro koho: Unisex

Vůně plná svěžesti, inspirovaná Notting Hill Carnival, pouličním festivalem konajícím se v Londýně již od roku 1964.

Hlava: šalvěj muškátová, konopné semínko

Srdce: máta

Základ: eukalyptus

5
2x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
JV Avatar autora | 5.1.2023
Dobrý den, jsem mile překvapena. Famozní a dlouho trvající vůně. Moc se povedl. Nevím, co si nyní počnu, baby se ptají, čím voním. Jsem lakomá a zatím nechci říct, co to je. Jednou povím. Díky i za milé přání a rychlost vyřízení.
5
RK Avatar autora | 31.12.2022
Dostala jsem jako jako dárek a je to další moje láska. Výrazná, zemitá, hodně chválená okolím.

Láska. Tetování. Tabák. Whisky. Čokoláda. Klid. Léto. Káva. Sladké. Cestování. Čaj. Party. Štěstí.

Tyto neodolatelné závislosti jsou inspirací pro Akro, neotřelou a inovativní značku vůní zachycující podstatu opojení a chuť každodenních požitků. Tento originální počin s láskou realizovali mistr parfumér Olivier Cresp a jeho dcera Anais.

Díky Olivierovým odborným znalostem a Anaisině vynalézavosti se zrodilo třináct výjimečných vůní; mořské řasy, lískový oříšek, kmín a whisky jsou jen některé z netradičních tónů, které utvářejí tuto jedinečnou kolekci. Olivier zkombinoval tyto výjimečné vůně s vynikajícími ingrediencemi z palety Firmenich, proslulé parfumerie, kde vytváří vůně od roku 1992.

Zobrazit více

Příběh značky Akro je příběhem jedné rodiny - francouzské dynastie, která sahá od prvopočátků parfémářského průmyslu v Grasse až po dnešní špičkovou uměleckou formu. Vše začalo před několika lety, když Anaïs Cresp, narozená v Paříži, žila v Londýně a hledala své místo ve světě. Ponořená do městského života si uvědomila, že každý má svou každodenní závislost, zvyk, kterého se nedokáže vzdát, a že kvůli těmto malým pokušením stojí za to žít. Jako člověk vychovaný v prastaré parfumérské kultuře Anaïs pochopila, že vůně těchto závislostí jsou stejně důležité jako jejich účinek; že vůně kaváren, barů, pekáren, dovolených a tetovacích salonů jsou součástí toho, proč se k nim stále vracíme. Brzy Anaïs přišla s nápadem, že by se tyto charakteristické vůně daly stáčet do lahviček a proměnit v parfémy, abyste místo standardních tónů parfému mohli nosit své oblíbené pokušení na kůži. Anais si byla velmi dobře vědoma síly parfémů a přišla s myšlenkou vytvořit řadu vůní inspirovanou požitky a závislostmi každodenního života.

Naštěstí znala toho pravého muže, který tento sen proměnil ve skutečnost: svého otce Oliviera, mistra parfuméra, který stojí za některými z nejznámějších vůní na světě, včetně ikonické vůně Angel od Muglera, a který byl po mnoho let uznáván jako král gurmánských vůní. Anaïs se svým nápadem seznámila svého otce a ten byl tímto konceptem okamžitě nadšen. Otec a dcera spolu začali sdílet nápady, příběhy a nakonec i vůně. Brzy se zrodila značka Akro. Francouzské slovo „Accro“ se překládá jako „závislý“ - být na něčem závislý nebo něčím posedlý. Akro vychází z výslovnosti „ackro“.

OLIVIER CRESP

Olivier Cresp, mistr parfémář z Grasse, pochází z dlouhé generace parfémářů a je v oboru velmi uznávaný. Svou kariéru zahájil v roce 1992 u společnosti Firmenich a od té doby je znám jako „král gurmánských vůní“, který vytvořil více než 440 parfémů. Olivierovy zkušenosti z dětství na květinových polích formovaly jeho umělecké cítění a lásku k parfémům. Olivier Cresp je proslulý svými figurativními, minimalistickými a transgresivními přírodními vůněmi a jeho řada Akro obsahuje ingredience z palety Firmenich, což odráží jeho oddanost kvalitě a inovacím. Věří v sílu jednoho výjimečného nápadu ročně a neustále hledá jedinečné koncepty, které zanechají trvalý dojem.