Powered by Smartsupp

Akro Fragrances - Smile - niche parfém

Smile je návyková vůně radosti a štěstí.

Její vznik inspirovala před mnoha lety žádost Olivierovy dcery Anaïs, která poprosila svého otce – mistra parfémáře, aby vytvořil parfém jen pro ni, takový, který by nikdo jiný na světě neměl. Olivier Cresp se rozhodl vytvořit vůni, která by byla stejně silná a osobitá jako Anaïs. Dal si za cíl vytvořit lahvičku plnou radosti, kterou si jeho dcera ponese životem. Aby toho dosáhl, zkombinoval esenci šalvěje, bergamotu a malin, a vytvořil tak jasnou a živou vůni, která by mohla fungovat kdykoli a kdekoli.

Anaïs si tuto vůni dlouhá léta nechávala pro sebe, ale nyní se o ni chce podělit s ostatními. Smile je vůně, která rozzáří i váš den.

EdP 30ml / 100ml / unisex

Objem
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení
Značka: Akro
4 000 Kč 2 000 Kč od 2 000 Kč
Kategorie: Parfémy
Koncentrace: Eau de parfum
Typ vůně: Citrusová, Ovocná, Pudrová
Pro koho: Unisex

 

Hlava: šalvěj, bergamot

Srdce: maliny

Základ: pižmo

5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
PV Avatar autora | 12.7.2024
Příjemná, nevtíravá vůně. Do obchodu se 100% vrátím.

Láska. Tetování. Tabák. Whisky. Čokoláda. Klid. Léto. Káva. Sladké. Cestování. Čaj. Party. Štěstí.

Tyto neodolatelné závislosti jsou inspirací pro Akro, neotřelou a inovativní značku vůní zachycující podstatu opojení a chuť každodenních požitků. Tento originální počin s láskou realizovali mistr parfumér Olivier Cresp a jeho dcera Anais.

Díky Olivierovým odborným znalostem a Anaisině vynalézavosti se zrodilo třináct výjimečných vůní; mořské řasy, lískový oříšek, kmín a whisky jsou jen některé z netradičních tónů, které utvářejí tuto jedinečnou kolekci. Olivier zkombinoval tyto výjimečné vůně s vynikajícími ingrediencemi z palety Firmenich, proslulé parfumerie, kde vytváří vůně od roku 1992.

Zobrazit více

Příběh značky Akro je příběhem jedné rodiny - francouzské dynastie, která sahá od prvopočátků parfémářského průmyslu v Grasse až po dnešní špičkovou uměleckou formu. Vše začalo před několika lety, když Anaïs Cresp, narozená v Paříži, žila v Londýně a hledala své místo ve světě. Ponořená do městského života si uvědomila, že každý má svou každodenní závislost, zvyk, kterého se nedokáže vzdát, a že kvůli těmto malým pokušením stojí za to žít. Jako člověk vychovaný v prastaré parfumérské kultuře Anaïs pochopila, že vůně těchto závislostí jsou stejně důležité jako jejich účinek; že vůně kaváren, barů, pekáren, dovolených a tetovacích salonů jsou součástí toho, proč se k nim stále vracíme. Brzy Anaïs přišla s nápadem, že by se tyto charakteristické vůně daly stáčet do lahviček a proměnit v parfémy, abyste místo standardních tónů parfému mohli nosit své oblíbené pokušení na kůži. Anais si byla velmi dobře vědoma síly parfémů a přišla s myšlenkou vytvořit řadu vůní inspirovanou požitky a závislostmi každodenního života.

Naštěstí znala toho pravého muže, který tento sen proměnil ve skutečnost: svého otce Oliviera, mistra parfuméra, který stojí za některými z nejznámějších vůní na světě, včetně ikonické vůně Angel od Muglera, a který byl po mnoho let uznáván jako král gurmánských vůní. Anaïs se svým nápadem seznámila svého otce a ten byl tímto konceptem okamžitě nadšen. Otec a dcera spolu začali sdílet nápady, příběhy a nakonec i vůně. Brzy se zrodila značka Akro. Francouzské slovo „Accro“ se překládá jako „závislý“ - být na něčem závislý nebo něčím posedlý. Akro vychází z výslovnosti „ackro“.

OLIVIER CRESP

Olivier Cresp, mistr parfémář z Grasse, pochází z dlouhé generace parfémářů a je v oboru velmi uznávaný. Svou kariéru zahájil v roce 1992 u společnosti Firmenich a od té doby je znám jako „král gurmánských vůní“, který vytvořil více než 440 parfémů. Olivierovy zkušenosti z dětství na květinových polích formovaly jeho umělecké cítění a lásku k parfémům. Olivier Cresp je proslulý svými figurativními, minimalistickými a transgresivními přírodními vůněmi a jeho řada Akro obsahuje ingredience z palety Firmenich, což odráží jeho oddanost kvalitě a inovacím. Věří v sílu jednoho výjimečného nápadu ročně a neustále hledá jedinečné koncepty, které zanechají trvalý dojem.