O značce Féret Parfumeur

Feret Parfumeur Hero image

DLOUHÁ RODINNÁ HISTORIE

1878: Sourozenci Féretovi, Lucien a Roger, následují svého otce, který založil společnost v roce 1865. Bratři vytvářejí novou společnost, Feret Frères, která zajišťuje distribuci velkých jmen, jako Cutex, Pétrole Hahn, Nivea, Bourjois, Colgate Odo-ro-no, Bayer ...

V této době již Feret Parfumeur ve Francii vyrobil Bloc Hyalin a Hyalomiel.

1900: Bloc Hyalin získává tři medaile na světové výstavě v Paříži a stává se základním a nejvíce používaným produktem pro holiče, kadeřníky a dermatology.

Hyalomiel je též populární a využívá se pro ošetření a péči o pleť s mnoha způsoby využití. Velkou výhodou je jeho multifunkčnost a fakt, že jej může používat celá rodina včetně nejmenších dětí.

V roce 1930 si značka Feret užívá celosvětové prestiže a zaměstnává ve Francii více než 700 lidí a v zámoří otevírá několik prodejen.

V roce 1970, po smrti pana Luciena Féreta, Féret Frères ukončují spolupráci s ostatními značkami a Féret Parfumeur pokračují s výrobou a distribucí pouze vlastních značek: Bloc Hyalin a Hyalomiel.

1975: Mme Feret (Rogerova dcera) provozuje firmu společně s manželem a domlouvají trvalou distribuci do francouzských lékáren a v menší míře i do Spojených států.

2012: Jeden z hrdých vnuků, Alexis Cabanne, navazuje na rodinnou tradici a snaží se využít možností moderního obchodu a zahajuje opětovné uvedení produktů na zahraničních trzích. 

ORIGINÁL JE POUZE JEDEN

Od svého vzniku na konci roku 1800, je Bloc Hyalin produktem, který je ve světě často napodobován.

V roce 1930 tedy firma Féret Parfumeur stanovila jednotný vzhled, velikost, tvar a kvalitu svých produktů, která je dodržována do dnešních dní a díky přiloženým informacím v krabičkách si mohou být zákazníci jisti, že se jedná o originální produkt podle receptury z roku 1878. 

ROVNOVÁHA MEZI MINULOSTÍ A PŘÍTOMNOSTÍ

Dlouhá historie firmy zanechala opravdový poklad v podobě reklam, starých propagačních materiálů, katalogů, originálních balení a článků v tisku. To je to, co dnes pohání Alexise Cabanneho chtít znovu spustit kompletní sortiment vyrobený ve Francii, který navíc zůstává věrný původní identitě značky.

zpět na nabídku