Féret - sprchový gel
Cítíte, že vaši pokožku namáhá tvrdá voda, mrazivé zimní teploty či horký letní vzduch? Dopřejte jí účinnou přírodní péči v podobě botanického sprchového gelu, který je plný blahodárných látek včetně esenciálních olejů z tymiánu, rozmarýnu a levandule. Tato trojice nádherně probudí vaše smysly a dodá vám pozitivní energii do celého dne. Jemný, ale účinný přírodní mycí přípravek pokožku očistí a vyživí, aniž by jakkoliv narušoval její vlhkost a přirozenou ochrannou bariéru. Produkt se hodí pro muže i ženy.
450 ml
Kategorie: | Kosmetika |
---|---|
Tělo: | Sprchové gely a mýdla |
Esenciální oleje jsou silné a mimořádně účinné přírodní rostlinné extrakty, které nabízejí mnoho benefitů pouze v několika kapkách. Abyste si mohli jejich předností užít zcela bez nežádoucích účinků, vytvořila francouzská značka Féret Parfumeur unisex sprchový gel, který obsahuje 98 % ingrediencí přírodního původu a byl „od hlavy až k patě“ vyroben ve Francii. Jeho pozitivní účinky umocňují esenciální oleje z tymiánu, rozmarýnu a levandule smíchané s šetrnou čisticí bází.
Tymián (botanický název: Thymus vulgaris) je tradičně ceněn pro schopnost přispívat k přirozené obranyschopnosti těla.
Rozmarýn (botanický název: Rosmarinus officinalis) je v kosmetice využíván především pro své skvělé čisticí schopnosti. Je mu připisován také pozitivní vliv na imunitní systém.
Levandule (botanický název: Lavandula angustifolia) je známá svou schopností zklidňovat a regenerovat pokožku. Ceněny jsou také její blahodárné účinky na psychiku.
SLOŽENÍ:
AQUA (WATER), DECYL GLUCOSIDE, SUCROSE COCOATE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, CITRUS AURANTIUM DULCIS (ORANGE) PEEL OIL*, DISODIUM COCOYL GLUTAMATE, LAVANDULA HYBRIDA (LAVANDIN) OIL*, CITRUS LIMON (LEMON) PEEL OIL*, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA (LAVENDER) OIL,1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL,ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) FLOWER OIL*,THYMUS VULGARIS (THYME) FLOWER/LEAF OIL, CITRIC ACID, SODIUM COCOYL GLUTAMATE, BENZOIC ACID, POTASSIUM SORBATE, SODIUM HYDROXIDE, LIMONENE, LINALOOL, CITRAL.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Francouzská značka Féret se může pyšnit tím, že již více než sto let drží kvalitu svých produktů na vysoké úrovni. Od svého vzniku v roce 1878 je Bloc Hyalin - 100% přírodní deodorant z kamence draselného produktem, ve světě často napodobován. V roce 1930 tedy firma Féret Parfumeur stanovila jednotný vzhled, velikost, tvar a kvalitu svých produktů, která je dodržována do dnešních dní a díky přiloženým informacím v krabičkách si mohou být zákazníci jisti, že se jedná o originální produkt podle původní receptury.
Dlouhá historie firmy zanechala opravdový poklad v podobě reklam, starých propagačních materiálů, katalogů, originálních balení a článků v tisku. To je to, co dnes pohání Alexise Cabanneho chtít znovu spustit kompletní sortiment vyrobený ve Francii, který navíc zůstává věrný původní identitě značky.
Více z historie:
1878: Sourozenci Féretovi, Lucien a Roger, následují svého otce, který založil společnost v roce 1865. Bratři vytvářejí novou společnost, Féret Frères, která zajišťuje distribuci velkých jmen, jako Cutex, Pétrole Hahn, Nivea, Bourjois, Colgate Odo-ro-no, Bayer ... V této době již Féret Parfumeur ve Francii vyrábí Bloc Hyalin a Hyalomiel.
1900: Bloc Hyalin získává tři medaile na světové výstavě v Paříži a stává se základním a nejvíce používaným produktem pro holiče, kadeřníky a dermatology.
Hyalomiel je též populární a využívá se pro ošetření a péči o pleť s mnoha způsoby využití. Velkou výhodou je jeho multifunkčnost a fakt, že jej může používat celá rodina včetně nejmenších dětí.
Ve třicátých letech si značka Féret užívá celosvětové prestiže a zaměstnává ve Francii více než 700 lidí a v zámoří otevírá několik prodejen.
V roce 1970, po smrti pana Luciena Féreta, Féret Frères ukončují spolupráci s ostatními značkami a Féret Parfumeur pokračují s výrobou a distribucí pouze vlastních značek: Bloc Hyalin a Hyalomiel.
1975: Mme Féret (Rogerova dcera) provozuje firmu společně s manželem a domlouvají trvalou distribuci do francouzských lékáren a v menší míře i do Spojených států.
2012: Jeden z hrdých vnuků, Alexis Cabanne, navazuje na rodinnou tradici a snaží se využít možností moderního obchodu a zahajuje opětovné uvedení produktů na zahraničních trzích.