Powered by Smartsupp

Féret - Bloc Hyalin - 100% přírodní deodorant

100% PŘÍRODNÍ KRYSTAL

Bloc Hyalin, na rozdíl od jiných krystalů, vždy vynikal svou absolutní čistotou, které je dosaženo díky dlouhému a složitému procesu čištění. Bloc Hyalin se vyrábí z kamence draselného té nejvyšší kvality a je 100% přírodní - žádné chemické látky či syntetické produkty. 

100g / Pro muže a ženy

Značka: Féret
380 Kč
Kategorie: Kosmetika
Tělo: Přírodní deodoranty

DEODORANT

Bloc Hyalin je ideální alternativou k deodorantům, které obsahují parfémy, alkohol a parabeny. Po nanesení zanechává na kůži jemný neviditelný film minerální soli, která zabraňuje tvorbě bakterií způsobujících nepříjemný zápach. Díky svému přírodnímu složení nepůsobí dráždivě a pokožka tak zůstává krásně hladká a klidná.

Před nanesením na pokožku je potřeba používanou část krystalu namočit do studené či vlažné vody.

 

PŘED/PO HOLENÍ

Bloc Hyalin je možné používat před holením. Jeho složení napomáhá připravit chloupky a pokožku tak, aby bylo holení co nejsnadnější. 

Po holení zklidňuje podráždění, tonizuje pokožku a zanechává skutečný pocit svěžesti. V případě menších řezných ranek zabraňuje krvácení. Jeho antibakteriální vlastnosti zabráňují výskytu červených skvrnek a pupínků.

Zajímá Vás Bloc Hyalin? Přečtěte si více o jeho použití v našem Magazínu:

 Bloc Hyalin - malý zázrak do každé koupelny

 

SLOŽENÍ: 100% Potassium alum (kamenec draselný)

 

5
5x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
JK Avatar autora | 8.8.2023
Doporučuji, je skvělý.
5
MV Avatar autora | 11.7.2023
super záležitost ,funguje skvělě a to i těchto vedrech
5
MN Avatar autora | 16.6.2023
jsem velice spokojená
5
JP Avatar autora | 22.4.2023
Super jen po asi roce používání se mi kus odlomil ale lze používat normálně dál vydrží opravdu dlouho a funguje.
5
K Avatar autora | 5.4.2020
To je naprosto skvělá věc. Už nepotřebuji žádné drahé a chemické deodoranty. Funguje úžasně!

Francouzská značka Féret se může pyšnit tím, že již více než sto let drží kvalitu svých produktů na vysoké úrovni. Od svého vzniku v roce 1878 je Bloc Hyalin - 100% přírodní deodorant z kamence draselného produktem, ve světě často napodobován. V roce 1930 tedy firma Féret Parfumeur stanovila jednotný vzhled, velikost, tvar a kvalitu svých produktů, která je dodržována do dnešních dní a díky přiloženým informacím v krabičkách si mohou být zákazníci jisti, že se jedná o originální produkt podle původní receptury. 

Zobrazit více

Dlouhá historie firmy zanechala opravdový poklad v podobě reklam, starých propagačních materiálů, katalogů, originálních balení a článků v tisku. To je to, co dnes pohání Alexise Cabanneho chtít znovu spustit kompletní sortiment vyrobený ve Francii, který navíc zůstává věrný původní identitě značky.

Více z historie:

1878: Sourozenci Féretovi, Lucien a Roger, následují svého otce, který založil společnost v roce 1865. Bratři vytvářejí novou společnost, Féret Frères, která zajišťuje distribuci velkých jmen, jako Cutex, Pétrole Hahn, Nivea, Bourjois, Colgate Odo-ro-no, Bayer ... V této době již Féret Parfumeur ve Francii vyrábí Bloc Hyalin a Hyalomiel.

1900: Bloc Hyalin získává tři medaile na světové výstavě v Paříži a stává se základním a nejvíce používaným produktem pro holiče, kadeřníky a dermatology.

Hyalomiel je též populární a využívá se pro ošetření a péči o pleť s mnoha způsoby využití. Velkou výhodou je jeho multifunkčnost a fakt, že jej může používat celá rodina včetně nejmenších dětí.

Ve třicátých letech si značka Féret užívá celosvětové prestiže a zaměstnává ve Francii více než 700 lidí a v zámoří otevírá několik prodejen.

V roce 1970, po smrti pana Luciena Féreta, Féret Frères ukončují spolupráci s ostatními značkami a Féret Parfumeur pokračují s výrobou a distribucí pouze vlastních značek: Bloc Hyalin a Hyalomiel.

1975: Mme Féret (Rogerova dcera) provozuje firmu společně s manželem a domlouvají trvalou distribuci do francouzských lékáren a v menší míře i do Spojených států.

2012: Jeden z hrdých vnuků, Alexis Cabanne, navazuje na rodinnou tradici a snaží se využít možností moderního obchodu a zahajuje opětovné uvedení produktů na zahraničních trzích. 

 

Zpět do obchodu