Jeroboam - Ambra - vzorek
Parfém Ambra je hravý a provokativní. Přitažlivá vůně se otevírá nástupem vanilky a směsí bergamotu a pelargónie. V srdci se ukrývá doutnající pačuli a kadidlo. V základu se mísí vetiver a fazole Tonka. Silný charakter vůně je jedinečnou zbraní ženy, která odzbrojí každého
vzorek
Kategorie: | Vzorky parfémů |
---|
Hlava: bergamot, pelargónie, kadidlo
Srdce: peruánský balzám, pačuli, vetiver
Základ: vanilka, fazole tonka, enigmatické pižmo
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jeroboam je francouzská značka niche parfémů, která byla založena v roce 2015 Francois Heninem, který je také zakladatelem značky Jovoy. Jeroboam je dynamickým spojením tradice a modernismu. Za výrobou těchto parfémů stojí věhlasná parfemářka Vanina Murraciole.
Na počátku bylo Origino
Prvním parfémem bylo Origino, jehož základem je dobře vyladěná kombinace pižma. Tato směs koncentrovaná do parfémového extraktu neznamenala nic jiného než nový začátek. François Henin tímto začal vytvářet nový čichový vesmír: "To, co nebylo nic víc než tvůrčí čichový průzkum, hra mezi Vaninou a mnou, vedlo ke vzniku zcela nové značky." Kousky skládačky do sebe velmi rychle zapadaly. Nejdříve se to podobalo slovní hře ve formě reklamních sloganů.
Významné parfémy nepotřebují objemné flakónky
Značka byla pojmenována po šestilitrové láhvi na víno „Jeroboam“. Výsledný 30ml flakón ztělesňuje přesně ten druh kontrastu, který zastává François Hénin.
Parfém je zbraň pro ty, kteří vědí, jak ji používat
Rozhodnutí nabízet parfém ve své nejsilnější koncentraci, ve svém nejčistším vyjádření, přišlo François Heninovi zcela přirozené. V extraktu je něco ušlechtilého. Je stvořen tak, aby zanechal nezapomenutelný dojem. To z něj činí ideální prostředek pro ty, kdo mají hravou, provokativní povahu a silný charakter, neboť pochopili, že parfém je zbraň.
Parfémové extrakty pro městské nomády
Parfémy Jeroboam byly navrženy tak, aby byly univerzální. A proto bylo zcela přirozené pokřtít první z nich – Origino - slovem z esperanta, univerzálního jazyka vytvořeného na konci 19. století. Zatímco malá lahvička je ideální každodenní výbava pro městské nomády, kterými jsme se všichni stali, parfémy nám připomínají, že vůně je někdy nesrovnatelně účinnější než slova.