Powered by Smartsupp

Jeroboam - Oriento - vzorek

Vanina Muracciole přepracovává svou směs " enigmatického pižma " se slavným tónem "Rose oud ", který je na Středním východě považován za naprostou klasiku.

 

vzorek

Značka: Jeroboam
125 Kč
Kategorie: Vzorky parfémů

Hlava: citron, šafrán, styrax 

Srdce: růže, ylang-ylang, jablko

Základ: santalové dřevo, pačuli, enigmatické pižmo

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Jeroboam je francouzská značka niche parfémů, která byla založena v roce 2015 Francois Heninem, který je také zakladatelem značky Jovoy. Jeroboam je dynamickým spojením tradice a modernismu. Za výrobou těchto parfémů stojí věhlasná parfemářka Vanina Murraciole.

Zobrazit více

 

Na počátku bylo Origino

Prvním parfémem bylo Origino, jehož základem je dobře vyladěná kombinace pižma. Tato směs koncentrovaná do parfémového extraktu neznamenala nic jiného než nový začátek. François Henin tímto začal vytvářet nový čichový vesmír: "To, co nebylo nic víc než tvůrčí čichový průzkum, hra mezi Vaninou a mnou, vedlo ke vzniku zcela nové značky." Kousky skládačky do sebe velmi rychle zapadaly. Nejdříve se to podobalo slovní hře ve formě reklamních sloganů.

Významné parfémy nepotřebují objemné flakónky

Značka byla pojmenována po šestilitrové láhvi na víno „Jeroboam“. Výsledný 30ml flakón ztělesňuje přesně ten druh kontrastu, který zastává François Hénin.

Parfém je zbraň pro ty, kteří vědí, jak ji používat

Rozhodnutí nabízet parfém ve své nejsilnější koncentraci, ve svém nejčistším vyjádření, přišlo François Heninovi zcela přirozené. V extraktu je něco ušlechtilého. Je stvořen tak, aby zanechal nezapomenutelný dojem. To z něj činí ideální prostředek pro ty, kdo mají hravou, provokativní povahu a silný charakter, neboť pochopili, že parfém je zbraň.

Parfémové extrakty pro městské nomády

Parfémy Jeroboam byly navrženy tak, aby byly univerzální. A proto bylo zcela přirozené pokřtít první z nich – Origino - slovem z esperanta, univerzálního jazyka vytvořeného na konci 19. století. Zatímco malá lahvička je ideální každodenní výbava pro městské nomády, kterými jsme se všichni stali, parfémy nám připomínají, že vůně je někdy nesrovnatelně účinnější než slova.

Zpět do obchodu