Powered by Smartsupp

Room1015 - Wavechild - niche parfém

Vydejte se na olfaktorickou cestu a vzdejte hold surfařské kultuře, která se nese na vlnách pomeranče, vodního melounu, kokosu a ambry.

Perfémář: Jérôme Di Marino

edp 10 ml / 100 ml edp

Objem
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení
Značka: Room1015
3 500 Kč 750 Kč od 750 Kč
Kategorie: Parfémy

Wavechild je oslavou surfařského umění - od legendární Huntington Beach po surfařské gangy, motorkáře a elektrizující směs dravosti a kreativity. Až na dřeň obnažený parfém představuje syrový, rebelský výbuch energie. Nadechněte se, otevřete svou mysl a staňte se Wavechild.

Hlava: pomeranč, mandarinka, citron

Srdce: vodní meloun, kokos

Základ: ambrové dřevo, kakao, šedá ambra

5
5x
4
1x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
KM Avatar autora | 2.9.2024
Objednala jsem si 10 ml cestovní balení na zkoušku podle popisu na fragrantica Vůně s melounem moc nemá ráda ale dala jsem ji šanci , celkové na mne vydrží cca 6 hod I když ji na sobě necítím ale za sebou ještě nechávám tu melounovou vlnu))jiné lidi ale cítí převážně kokos jak se navonim wavechild ) Vodní meloun s notou kokosu a něčeho sladkého jako žvýkačku , citrusy moc nejde poznat Na léto udělání)
4
M Avatar autora | 28.7.2024
Voní spíše jako cukrový meloun než vodní a má v sobě lehký nádech nakových těch žvýkačkových bonbónů, ale ne nijak nepříjemný, naopak. Výdrž tak střední. Opravdu hodně lehký a nevtírá se, nejsou tam cítit ty citrusy. Je to takový vibe, jako když si představujete letní večer v baru v nějakém exotičtějším městě u moře.
5
V Avatar autora | 22.7.2024
Úžasná letní vůně. Ze začátku voní jako melounová žvýkačka, později meloun ustoupí kokosu a je z toho svěží parfém. Rozhodně ideální pro milovníky sladkých ovocných vůní.
5
B Avatar autora | 19.7.2024
Nádherná vůně, voní jako léto, svěží, sladká. Je těžké najít vůni, co je melounová a přitom nepůsobí lacině. Velká spokojenost.
5
LP Avatar autora | 19.7.2024
Vůně léta, svěží, sladká vůně melounu. Jedna z nej vůní co jsem měla. Určitě si objednám ve velké verzi.
5
MH Avatar autora | 27.5.2024
Milá citlivá letna voňa.. pripomína krásny pohodový deň.. výdrž vyssi priemer( na mne)

Michael Partouche, známý také jako "Dr. Mike", srdcem muzikant a vystudovaný lékárník, si zvolil vůni jako výrazový prostředek. Z těchto dvou kontrastních světů se zrodil parfémový brand ROOM 1015, který je, podle slov jejího tvůrce, jako „nechvalně proslulý, nejvíce otlučený hotelový pokoj v dějinách rock'n'rollové hudby.“

Zobrazit více

Jestliže má kontrakultura svůj vlastní jazyk, literaturu a zvuky, ROOM 1015 jí nyní dává vůni s nostalgickými konturami, prodchnutou naprostou svobodou. Olfaktorický manifest, který osciluje mezi punkovým hnutím, uměle stvořenými ráji, sexuální revolucí a transcendentální meditací.

Filozofie brandu ROOM 1015 i její samotný název je dedikován losangeleskému hotelu na Sunset Boulevard s názvem Continental Hyatt House, který je však známější jako "Riot House". V 70. letech minulého století se v jeho pokojích vystřídaly skupiny The Who, The Doors, Rolling Stones a Led Zeppelin, které zde, jako každá rocková kapela v 70. letech, pařily, až se zdi otřásaly. Keith Richards proslavil pokoj s číslem 1015 tím, že z jeho okna vyhodil televizi, zatímco jeho spoluhráč jezdil na motorce po chodbách.

ROOM 1015 je o nostalgii po onom období svobody, sexuálního osvobození, tvůrčí exploze, dosažení "vyššího" vědomí a hlavně - rock'n'rollu. Každá vůně ROOM 1015 je inspirována klíčovým momentem rockové historie - ať už je to zrod britského punku, sexuální a drogová revoluce konce 60. let, první cesta Beatles do Indie, groupies, které v sedmdesátkách číhaly na Sunsetu, nebo vůně tetovacího salonu, kde se právě nechal potetovat váš oblíbený zpěvák. Každá vůně byla navržena tak, aby vás tam přenesla a abyste se cítili její součástí stejně jako hudba té doby.

Zpět do obchodu