Powered by Smartsupp

Selahatin - Bělící zubní pasta High On The Beach

Zubní pasta High On The Beach je dokonalou poctou létu. Zosobňuje vše, co máme tak rádi: dlouhé, prosluněné dny, pláž, moře, chuť svobody a útěky do přírody. 

Hlavní tóny: Grapefruitový olej - indonéská skořice - máta peprná

Vyrobeno ve Švýcarsku.

65 ml

Přečtěte si více o zubních pastách Selahatin ZDE.

Značka: Selahatin
550 Kč
Kategorie: Kosmetika
Snímek obrazovky 2024 05 06 v 12.03.10
Novinka

Benefity:

  • 1450 ppm fluoridu
  • Má protizánětlivé veganské složení schválené Švédskou dentální asociací
  • Obsahuje antioxidanty
  • Netestováno na zvířatech
  • Baleno v recyklovatelné hliníkové tubě
  • Dermatologicky testováno

Vědecké poznatky:

Čtyřrozměrný omlazující bělící proces dostatečně jemný pro každodenní použití.

  1. Hloubkové čištění (laurylsulfát sodný)
  2. Exfoliační účinky (hydratovaný oxid křemičitý)
  3. Leští a odráží světlo (Hydroxypatit)
  4. Bělení skloviny (hydrogenuhličitan sodný)
  • Protizánětlivý limonen z citrusových plodů a antioxidační extrakt z protěže podporují bakteriální rovnováhu a udržují zdravé dásně
  • Přírodní aminokyselina Betain hydratuje a vyživuje
  • Mineralizující Hydroxypatite poskytuje proaktivní péči o citlivé zuby 

Složení: AQUA/[WATER], SORBITOL, HYDRATED SILICA, CI 77891/[TITANIUM DIOXIDE], SODIUM LAURYL

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Švédská značka Selahatin představuje budoucnost luxusní péče o ústní dutinu. Její ambicí je pozvednout emocionální zážitky z každodenních rituálů a k tomu svým zákazníkům nabízí to nejlepší, co současný trh s dentální péčí nabízí. Její aktuální sortiment nabízí tři typy sofistikovaných produktů - bělicí zubní pasty, ústní vody a ústní spreje.

Zobrazit více

Vznik značky ovlivnila nešťastná událost - její zakladatel Kristoffer Vural prodělal před třicítkou mozkovou mrtvici, po které ochrnul a byl na rok hospitalizován. Tato zdravotní indispozice však způsobila, že jeho smysly začaly lépe reagovat na chutě a vůně a zdůraznila také důležitost každodenních rituálů.

„Začal jsem vidět věci jinak. Uvědomil jsem si, že maličkosti v životě mají hluboký vliv na to, jak se momentálně cítím. Kdybych měl špatný den, čištění zubů by to ještě zhoršilo. Zoufale jsem toužil po produktech, se kterými bych se mohl emocionálně spojit – po produktech, které by mohly poskytnout pocit úniku“, doplňuje Kristoffer Vural.

Značka Selahatin byla nominována v soutěži Wallpaper Design Awards, magazín GQ ji označil za „jednu z nejlepších značek péče na světě“. Časopis Monocle jí nazývá „nejsofistikovanější značkou zubních past na světě“ a oblíbil si jí např. i ikonický návrhář Rick Owens.

Zpět do obchodu